Home » Toyota elnöke szerint nem kell annyi elektromos autó!

Toyota elnöke szerint nem kell annyi elektromos autó!

Hadüzenetet küldött a villanyautóknak házon belül a Toyota vezér.

A Toyota elnökének Visszafogott Megközelítése az Elektromos Járművekhez: 30% a Felső Határ?

A Toyota elnöke, Akio Toyoda, nem osztja az elektromos járművek (EV-k) teljes áttörésének optimizmusát, és a piaci részesedésük felső határát 30%-ra becsüli, függetlenül az akkumulátoros technológia fejlődésétől.

A Toyota Timesben közzétett megjegyzéseiben Toyoda kifejezte aggodalmát a tiszta elektromos járművek térhódításával kapcsolatban, és kijelentette, hogy a további 70% -ot hibridek és hidrogén üzemanyagcellás járművek teszik majd ki. Mindez ellenére a Toyota korábban ambiciózus célkitűzéseket tűzött ki az elektromos járművek gyártására, tervezve 1,5 millió akkumulátoros elektromos járművet 2026-ig és 3,5 milliót 2030-ig.

Toyoda új kijelentése ellentmond a korábbi terveknek, és nem tisztázott, hogy ez a változás visszalépést jelent-e a vállalat elektromobilitási elkötelezettségeiben.

Az elnök hangsúlyozta, hogy az autóiparnak a szén-dioxid-kibocsátás csökkentésére kell összpontosítania, és nem szükségszerűen az elektromos vagy hidrogén technológiák teljes körű elfogadására.

A jelenlegi árazásban az EV-akkumulátorok teszik ki a teljes elektromos jármű költségének körülbelül 40%-át. Az ágazati elemzők azonban úgy vélik, hogy az akkumulátor költségei az évtized során csökkennek, és ennek következtében az elektromos járművek az eladások kétharmadát teszik majd ki 2030-ig. Az EV-k piaci részesedése tovább növekedhet, különösen, ha a költségcsökkentés folytatódik.

Toyoda megjegyezte, hogy az EV-k nem mindenkinek valók, különösen azoknak az országoknak az esetében, ahol az áramszolgáltatás nem biztosított. Az elnök hangsúlyozta az egyensúlyra való törekvést, és az alternatív hajtásrendszerek iránti megközelítés rugalmasságát hangsúlyozta.

A Toyota jelenleg egy új belső égésű motor-programon dolgozik, amely ellenzi az új elektromos hajtásláncokat. Toyoda figyelmeztetett arra, hogy a bankok esetleg nem hajlandók kölcsönt adni azoknak a beszállítóknak, akik az új belső égésű motorokat fejlesztik.

A jelenlegi kijelentések után a Toyota továbbra is észben tartja a szén-dioxid-csökkentés fontosságát, de a cég elnöke óvatos megközelítést alkalmaz az elektromos járművek térnyerésével kapcsolatban.

A továbbiakban a vállalatnak fel kell mutatnia, hogy az autópiaci változásokhoz alkalmazkodik, miközben fenntartja környezetvédelmi és fenntarthatósági elkötelezettségeit.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük