Home » Az új VW Golf GTE vagy a Toyota Prius Plug-in Hybrid a jobb elektromosként.

Az új VW Golf GTE vagy a Toyota Prius Plug-in Hybrid a jobb elektromosként.

Európába még ragaszkodnak Plug-in Hybrid és sima Hybrid autókhoz ezért nagy verseny lesz a két modell között.

Nagyobb akkumulátor, nagyobb hatótávolság, DC gyors töltéssel. Talán a számok adatok mindent eldöntenek de a forma a tapasztalat a technikába komoly ellenfélé teszi a Toyotát.

A Golf egy régi hagyományos kinézetű igazi német autó aki csak finoman akar nagyon modern leni a sok „UFO” autó között.

A táblázatból kiemelkedik a Golf gyorstöltése ami használhatóbbá teszi az autót.

Érthetetlen a Toyota régi töltő rendszere egy ilyen formához és technikához.

VW Golf GTEToyota Prius Plug-in Hybrid
akkumulátor19,7 kWh13,6 kWh
AC/DC gyorstöltés11 KW/50 kW3,3 KW
töltési idő2 óra/ 20 perc5 óra
hatótávolság100 Km69 Km
Teljesítmény268 Le223 Le
ára18 627 000 Ft18 500 000 Ft

A 2025-ös Frissítés: A Volkswagen Golf GTE Megújult Erővel és Technológiával

A Volkswagen a 2025-ös év frissítéseként lenyűgöző változásokat hoz a Golf GTE modelljéhez, a plug-in hibrid autójukhoz. Az egyik legkiemelkedőbb módosítás a nagyobb akkumulátor, amely mostantól 19,7 kWh kapacitással büszkélkedhet. Ez a frissítés szinte megduplázza a korábbi, 10,6 kWh kapacitású akkumulátort, és ígéretet hordoz a továbbfejlesztett teljesítményre és hosszabb elektromos hatótávolságra.

A Golf GTE új akkumulátora nemcsak nagyobb kapacitással bír, hanem gyorsabb töltést is lehetővé tesz. Az autó 11 kW fedélzeti váltakozó áramú töltéssel és 50 kW DC gyorstöltéssel is kompatibilis. Ennek köszönhetően az új GTE üzemeltetői gyorsabban és kényelmesebben tölthetik fel az akkumulátort, növelve az autó használhatóságát mindennapi életük során.

Az elektromos hatótávolságban tett előrelépés is figyelemre méltó. A Golf GTE most már képes lefedni 100 km-t (62 mérföld) kizárólag elektromos meghajtással, ami különösen ideális Európában, ahol az elektromos közlekedés egyre népszerűbbé válik. Ez a hosszabb hatótávolság lehetővé teszi, hogy a GTE-t elektromos energiával hajtsák, miközben csökkentik a környezeti hatásokat.

A Golf GTE teljesítményét ismét nem hagyják figyelmen kívül. Habár a Volkswagen nem változtat az belső égésű motor (ICE) teljesítményén, a GTE még mindig magas csúcsteljesítménnyel büszkélkedhet. A rendszer elektromos részeivel együttesen a GTE a csúcsteljesítménye szempontjából 268 lóerőt (200 kW) ér el, amely garantálja a dinamikus és élvezetes vezetési élményt.

A Golf GTE nem érkezik egyedül a frissítésekkel. Egy alacsonyabb teljesítményű testvér, a Golf eHybrid is a VW MIB4 szoftverplatformjával érkezik, amely javítja a teljesítményt és használhatóságot. Ez a szoftverplatform először debütált a teljesen elektromos ID.7 modellen, és most továbbterjed a plug-in hibrid modellekben.

A Volkswagen úgy tűnik, hogy nem csak az autó teljesítményét fejleszti, hanem a vezetői élményt és a technológiai funkciókat is fokozza. Ezek az újítások azt sugallják, hogy a Golf GTE és a Golf eHybrid továbbra is versenyképesek maradnak az elektromos járműpiacon, és kielégítik azoknak az igényeit, akik egy modern, környezetbarát és dinamikus vezetési élményre vágynak és nem mernek még csak elektromosra váltani.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük