Home » Volkswagen ID 4 télen a legrosszabb

Volkswagen ID 4 télen a legrosszabb

Az elektromos autók nagyon különböző módon reagálnak a télre.

Még mindig nincs elég tapasztalat az elektromos autókkal kapcsolatban a téli használat a téli hatótáv kapcsán.

Az amerikai Recurrent autó közösség a több mint 10 000 jármű adatát elemezte a téli felhasználás kapcsán.

A felmérés igen valósnak tekinthető mivel nem laboratóriumi körülmények között számolták ki a hatótávolságot hanem a mindennapi utazások során kialakult adatokat gyűjtötték össze .

A táblázat alapján a legrosszabb a Volkswagen ID4 46 százalékos akkumulátor kapacitás vesztéssel. Őt követi az egyesült államokban népszerű Chevrolet Bolt 42 százalékkal.

Nálunk Magyarországon is nagyon népszerű a villanyautózás alapjait lerakó Nissan Leaf 40-es akkumulátorral 34% ami talán elfogadható egy régi tervezésű autótól de például a Ford Mustang Mach-E is 34 százalék akkumulátor kapacitás vesztést szenvedd el télen.

Az autógyártók még nem igazán fejlesztették ki a téli használat miatt bekövetkező hatótáv vesztés ellenszerét.

A legkevesebbet az Audi e-tron összesen mínusz 16%-ot veszít az akkumulátor kapacitásából.

A Tesla Model 3 és Y 24 százalékkal a legjobbak között szerepel.

Az USA-ban bekövetkezett töltési válság okai egyértelműen a tudatlanság állapotát tükrözik. A közösség megpróbál oktató videó anyagokkal és üzenetekkel tájékoztatni a felhasználókat hogy télen másképp működik szeretet autójuk és így talán nem kerülnek legközelebbi bajba.

Utóirat:

Hyundai Kona megy a legmesszebb télen úgy is hogy 34 százalékot veszít a kapacitásából !

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük