A régi Hyundai Kona 2019 es 20 Km -el többet megy és 1 kwh kevesebbet eszik.
Akkor rosszabb az újabb?
Nem rosszabb!
- csak a gumi méret
- a kicsit nagyobb súly
- a jobb gyorsulás
- másképp beállítót vezérlés
- az új extrák
- a kicsit más forma
- talán még a felnik légellenállása is számit.
www.arenaev.com tesztje rámutat ezekre az apró különbségekre melyek befolyásolják a villanyautók hatótávját.
Az első generációs Kona Electric, 64 kWh használható akkumulátor kapacitással 204 lóerővel
A 2024-es modellje pedig (218 LE) 65,4 kWh
Az új Kona Electric súlya 110 kg-al nőtt, és 19 hüvelykes gumiabroncsokkal (opcionálisan 17 hüvelykesekkel) van felszerelve.
Míg az előző modell Michelin CrossClimate 2 szezonális gumiabroncsokkal rendelkezett, az új modell Yokohama BluEarth Winter V905 típusú gumiabroncsokkal készült.
Mindkét járművet 11 °C hőmérsékleten tesztelték
A cikk azt javasolja, hogy azok, akik maximalizálni szeretnék a Kona Electric teljesítményét, választhatják az új modellt 17 hüvelykes gumiabroncsokkal.
www.arenaev.com adatai:
Még jó hogy a régire van csak pénzem!!!!
Nehéz felülmúlni ami jó…..
taxizok vele 270 000km nél tartók