Home » Elektromos autózás 2024

Elektromos autózás 2024

Elektromos autózás 2024

Akkumulátorok és EV-technika jelene és jövője

Annak ellenére, hogy az autógyártók és a vásárlók ugyanazt látják, hogy az elektromos járművek vétele visszaesett, a marketing előrejelzések eltérő képet mutatnak.

A minta valószínűleg egy év múlva tovább fog fejlődni, amikor az új innovációk várhatóan megváltoztatják az elektromobilitás színterét.

Itt van a kezdet és a vége, amire 2024-ben oda kell figyelnünk, ami az elektromos járművek technológiáját illeti. Bár számos örökségautó-gyártó tapasztalta, hogy az elektromos járművek trösztje összeomlott a lehangoló eredményeket követően, az elektromos járművek ügyletei folyamatosan beemésztették az ICE-járművek piacát.

A Tesla ellenállt a trendnek, és növelte vezető pozícióját a különböző autógyártók előtt az elektromos járművek terén.

2024-ben az elektromos járművek piacának úttörője innovatív fejlődésének köszönhetően továbbra is felállítja a ritmust, míg mások megpróbálják megismételni mindazt, amit a Tesla deklarál.

Mindent összevetve 2023 összeomlás volt, mivel nem minden előrejelzésem vált be az év során. Tekintsen reménykedőnek, de szeretném, ha az akkumulátortechnika gyorsabb ütemben haladna. Két ígéretes akkumulátor-innováció még nem bizonyította értékét.

Az új technikájú akkumulátorok létrehozása még nem készült el, függetlenül attól, hogy számos akkumulátor-szervezet és új vállalkozás hozta létre. A Tesla jelenleg is küzd a 4680-as cella létrehozásával és azokkal a fejlesztésekkel, amelyeket már régóta hirdetett: szárazelem-katóddal és szilícium anóddal.

E szerencsétlenségek ellenére nem vagyok hajlandó elismerni, hogy 2023 csalódás volt, függetlenül attól, hogy a GM, a Passage és a Volkswagen felmondta. Valójában az elektromos járművek gyártása extrém dolog, különösen akkor, ha kivételesen elkésik az asztaltól. Mindenesetre a Tesla bebizonyította, hogy a járműüzletág fejlődése még nagyon messze van attól, hogy megálljon, és valószínűleg egy év múlva számos 2023-as minta gyorsan fejlődik majd. Ennek ellenére tovább kell merülnünk az akkumulátor és az elektromos járművek fejlesztésében, amelyek 2024-ben jelentősen megváltoztatják életünket.
A Tesla a jövőbe tolja az üzletet anélkül, hogy bárki mástól segítséget kérne
A régi szép időkben a Teslát inkább furcsaságnak, mint járműszervezetnek tekintették. Nincs épelméjű egyéni elképzelés, hogy az elektromos járművek lehetőséget kapnának az égő gépjárművek helyettesítésére. Ezen a ponton a Roadster szemet gyönyörködtető ára volt, és meglepő módon a Model S-re úgy tekintettek, mint egy hatótávolságbarátra, akinek előnyei is vannak, mint egy extravagáns jármű. Más, a Nissan Leafhez hasonló elektromos modellek ésszerűbbek voltak, de elborzasztónak tűntek, és túlságosan irreálisak ahhoz, hogy komolyan vegyék őket. Ahogy a Tesla felfelé haladt az alkotásban, és 2017-ből kiállította a Model 3-at, szinte mindenki, kivéve a A kitartó Tesla rajongók elfogadták, hogy az örökös autógyártók megtisztítják a Teslát. Az biztos, hogy az elektromos járművek építése egy séta a parkban a GM, a Passage és hasonlók számára, ha egyszer beledobják az alapvetően korlátlan vagyonukat. A Teslának éppen volt egy gyártóüzeme Fremontban, és mindvégig azt próbálta kitalálni, mitől lesz egy jármű járművé.

Azokban a napokban többször hallottam a „rivalizálás jön” szavakat, mint amennyit vissza tudok emlékezni. Minden bejelentett elektromos jármű a másodperc töredéke alatt „Tesla hóhér” pozícióba emelkedett. Még ma is, amikor a Tesla teljesen eltörli az ellenzéket, néha véletlenül találok egy Tesla hóhér címet, és ez már teljesen helytelen. Senki nem fogja megölni a Teslát, kivéve talán Elon Muskot vagy magát a Teslát, de mindenesetre túl nagy darab ahhoz, hogy bárki megegye.

Függetlenül attól, hogy a kínai BYD-hez hasonló szervezetek tesznek-e lépéseket annak érdekében, hogy több elektromos autó eladásával felülmúlják a Teslát, ez a nap végén nem sokat fog változni. Ez olyan, mintha azt mondanák, hogy egy olyan nagy autógyártó, mint a Volkswagen, meg fogja ölni a Ferrarit annak fényében, hogy több járművet ad el. Ha látom, hogy a Tesla milyen gyorsan változtatta meg az autóüzletet, és fejleszti az elektromos járművek területét, valamint az autót, mint ötlet, biztos vagyok benne, hogy senki sem fogja megölni Teslát. Mindazonáltal komoly kísérletet fognak tenni a megkettőzésre.

Minden új Tesla-modell olyan módon változtatta meg az üzletet, amire senki sem számított, különösen a kiküldéskor. A Roadster bebizonyította, hogy egy elektromos jármű egyszerre lehet élénk és vonzó. A Model S bebizonyította, hogy az elektromos járművek vonzóak és gazdagok lehetnek. A 3-as modell a többség számára az elektromobilitást hordozta, ezzel felborította az üzletet. A Model Y ismét bemutatta a megacastingokat és az elsődleges akkumulátorcsomagokat, de ezek közül egyik sem olyan energikus, mint a Cybertruck. A Tesla elektromos hangszedő, de a jelek szerint lassan megváltozik, megváltoztatja az üzletet. Lehet, hogy nagyon nehéz hatékonyan előállítani, költségesebb a vártnál, és alacsonyabb tartományban, mint a nyilvánosságra hozott, de ez nem sokat változtat. Az általa alapított magvak a nem túl távoli jövőben biotermékeket fognak viselni, 2024-ben pedig a teremtés lejtőiként jelennek meg.
A 48 voltos elektromos keret szélesebb körű vételt fog látni
Ez az egyik legd

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük