A Tesla töltési idejének becslései túl optimisták voltak, azt állítva, hogy 25 percre van szükség a 80% -os eléréshez, amikor valójában 40 perc minimum.
A Cybertruck az első Tesla modell, amely kizárólag a 4680 cellákat alkalmazza.
A Tesla szüneteltette a Giga Texasban gyártott 4680 cellás Y modell gyártását az év elején, mivel az előző Y modell gyenge akkumulátor teljesítményével küzdött.
Ez a probléma több időt igényelt a töltéshez, és a Tesla által becsült 25 perccel szemben 40 percet vett igénybe a 80%-os töltéshez. A Tesla úgy véli, hogy a Cybertruck az új „Cybercells” második generációs celláit használja, amelyek 10% -kal nagyobb energia sűrűséget ígérnek, de a töltési teljesítményről nincs pontos becslés.
Egyes Cybertruck-ok Supercharger V3 állomásokon csak 35% töltöttségi állapotnál 148 kW-os töltést mutattak, míg más Teslák hasonló állapotban legalább 200 kW-ot értek el.
A becsült idő a 80% -os töltés eléréséig 35 percre szűkült. A Tesla rajongók azt állították, hogy a Cybertruck valószínűleg kevésbé erős ha Supercharger V2 töltőhöz csatlakozik.
Van olyan nézet is, hogy a Cybertruck optimalizálható lenne az 800 voltos töltőkön, és nem működik olyan jól a 400 V-os töltőkön. Azonban mások szerint a Tesla az akkumulátor töltéséhez 400 és 800 voltos feszültséget használ ugyanazzal a sorozat-párhuzamos módszerrel, mint a GM.
Néhány korai Cybertruck-tulajdonos tapasztalatai szerint a Supercharger állomásokon a Cybertruck akár 55 percig is töltött, hogy lefedje a 240 km-es (150 mérföldes) távolságot.
Az egyik magyarázat lehet, hogy a 4680 cellák még mindig nem teljesítik a várakozásokat, vagy a Tesla szándékosan korlátozza a szoftveres teljesítményt a hosszú távú adatgyűjtés előtt.