Nissan Sakura EV: Városba ne cipeled az aksit !
Világszerte számos nagyváros ugyanazzal a kihívással szembesül, függetlenül az országtól: a terület szűk, és a gyors töltéshez való hozzáférés korlátozott.
A Nissan Sakura EV, amely mindössze négy utas számára tervezett, a nagyvárosok mindennapi közlekedési igényeire válaszul született meg.
A Sakura rendelkezik egy 20 kW teljesítményű lítium-ion akkumulátorral, folyadékhűtéssel és 40 perces gyors töltési idővel 80%-ig. A Leaf-be mért nem raktak hűtést máig nem tudom!?
A 3,5 kW-os fedélzeti töltővel a teljes töltés kevesebb, mint öt óra alatt elvégezhető .
A Japánban és más városokban meglévő díjszabási kérdések miatt a Sakura különösen népszerű a hozzáférési korlátozásokkal küzdő területeken.
A Sakura, amely a Nissan Leaf és Ariya elektromos járművek tapasztalatait alkalmazza, a japán kei-car kategória egyik sikeres példája.
A Sakura maximális sebessége 81 km/h, de a városi környezetben való közlekedéshez elegendő.
A Nissan elsőkerék-hajtású, állandó mágneses elektromos motorral, 63 lóerővel és 144 nyomatékkal és hátsó dobfékekkel.
A Kei autók kis méretükből adódóan kedvezményeket élveznek és hatékonyan használják ki az utastér területét. A Sakura kényelmesen befogad négy felnőttet, és a kei-car kategóriára jellemző, kompakt méretei lehetővé teszik könnyű parkolást és városi közlekedést.
A Sakura vezetési „élménye” különbözik a többi kei-car típustól, azzal a különbséggel, hogy kényelmesen befogad négy utast, és a magasabb kormánypozíció és alacsonyabb tömeg kombinációja kiváló irányíthatóságot eredményez.
Az autó elektromos hajtása, elsőkerék-meghajtású. A vezetőülésből a választó kar nagyon ismerősnek tűnik, a D (hajtás), a B (regeneratívabb fékezés) és az e-pedál üzemmód (sokkal regeneratívabb fékezés) között.
Fűtött ülések, fűtött kormánykerék és automatikus klímaberendezés. Van még a Nissan ProPilot támogatott vezetési rendszerének legfrissebb verziója.
A Nissan Sakura egy innovatív elektromos jármű, amely megfelel azoknak az urbánus környezeteknek, ahol a hely korlátozott, és a gyors töltési infrastruktúra kulcsfontosságú a mindennapi közlekedési igények kielégítésében.